KabelTV

Kollektiv avtale om bredbånd
Vi har kollektiv avtale på bredbånd og TV med Telenor (tidligere Canal Digital) som består av KOMPLETT 30 avtale, dvs. full TV pakke, med T-WE Box (opptaksdekoder) og bredbånd 75 Mbps (inkludert ruter). Dette utstyret tilhører leiligheten så lenge sameiet har en avtale med Telenor og skal ikke flyttes fra leiligheten. All leie av film og oppgradering av sameiets avtale/økt hastighet vil bli fakturert den enkelte eier/abonnent. For at fakturaen skal gå til den som bestiller og ikke til eier, er det viktig at dere som leier ut leiligheten opplyser styret fort­løpende om hvem som er leietaker.

Utleieseksjoner: Telenor forholder seg til eierne. Ved utleierseksjoner forholder de seg til eierne i starten og deretter til leietakere fordi disse blir abonnenter. Alle kan leie filmer eller oppgradere sameiets avtale. Dette vil bli fakturert den enkelte eier/abonnent. For at fakturaen skal gå til den som bestiller er det viktig at du som eier har opplyst styret om hvem som er leietaker. 

Kundeservice Telenor har telefonnummer 915 09000.
Kundesenteret er åpent: hverdager fra 08-20 og lørdager 09-17 og søndager 10-5 på. (samme åpningstider på Chat)